Business Focus

Mobilny system CRM na iPada

CRM.pad 2.0_w uzyciu

update software AG wprowadził na rynek nową wersję systemu CRM.pad 2.0. Aplikacja na iPada oferuje mobilne funkcjonalności CRM pozwalające zespołom sprzedaży i serwisu na bardziej skuteczną obsługę klienta. Twórcy mobilnego skoncentrowali się na poprawie doświadczeń użytkowników i zwiększeniu wygody użytkowania. W konsekwencji zapewniono bardziej efektywną pracę off-line, uzyskano lepszą strukturę interfejsu oraz wprowadzono funkcje dostosowane do konkretnych zadań użytkownika.

CRM.pad jest jedną z pierwszych na rynku natywnych aplikacji na iPada, które umożliwiają prowadzenie działań sprzedażowych i serwisowych z poziomu inteligentnego i nowoczesnego rozwiązania CRM. W ciągu ostatnich dwóch lat, projektanci pracowali nad designem i funkcjonalnościami aplikacji, zwracając szczególną uwagę na wydajność i przyjazne środowisko pracy dla użytkownika.

Szybkie dodawanie funkcji

 

Nowa funkcja szybkiego dodawania sprawia, że ukończenie zadania jest łatwiejsze, niż kiedykolwiek wcześniej. Informacje o produktach mogą być prezentowane i wyświetlane w różnych trybach, dowolnie definiowanych przez użytkownika. Wprowadzanie danych o produktach do ofert i zamówień, dokumentacja dotycząca produktów w punkcie sprzedaży oraz przekazywanych próbek jest zatem szybka i łatwa. W każdym przypadku dane mogą być błyskawicznie wprowadzane i edytowane bez niepotrzebnych ruchów palca po ekranie.

Dostęp do kluczowych funkcji za jednym dotknięciem

 

Konsola, centrum sterowania i wyszukiwarka są zawsze dostępne u góry ekranu, co zapewnia użytkownikom stały dostęp do najważniejszych funkcji aplikacji CRM.

  • Przejrzysta budowa konsoli umożliwia użytkownikom dostęp do odpowiednich procesów, takich jak np. zarządzanie ofertami. Ułatwia to szybkie wyszukiwanie informacji podczas wizyt u klienta.
  • Centrum sterowania pozwala użytkownikom na przełączanie się między różnymi procesami pracy oraz ich równoległe wyświetlanie, a także definiowanie ustawień.
  • Użytkownicy mogą otworzyć wyszukiwarkę jednym dotknięciem palca, bez przerywania bieżącego procesu. Rozwiązanie umożliwia dostęp do dodatkowych informacji o kliencie z poziomu procesu i wykorzystania ich w celu dalszej kontynuacji zadania. Wcześniej wprowadzone dane zostają zachowane, co pozwala unikać niepotrzebnych dodatkowych kroków.

Efektywna praca w trybie offline

Z nową aplikacją CRM.pad 2.0 użytkownicy mogą zarządzać danymi gdziekolwiek są, nawet bez połączenia z Internetem. Funkcje dostępne są zarówno w trybie offline, jak i online. Jeśli podczas wprowadzania danych urządzenie ma ograniczony dostęp do Internetu, nie ma to wpływu na pracę. Dane są automatycznie przesyłane do centralnej bazy danych CRM, gdy tylko połączenie internetowe zostaje przywrócone.

Dodatkowe informacje: www.updatecrm.pl